Palautteet ja kehitysideat

Palautteet kaupungin palveluista

Kaupungin palveluista ja toiminnasta kaupunkilaiset voivat antaa palautetta ja kehitysideoita kaupungin palautepalvelun kautta.

Uusi palautepalvelu on jaettu selkeisiin kategorioihin aihepiireittäin, millä on pyritty tekemään palautteen antamisesta mahdollisimman helppoa. Jos haluat, että sinuun ollaan yhteydessä, voit jättää yhteystietosi. Kirjautunut asiakas pääsee seuraamaan oman asiansa käsittelyä palvelussa reaaliaikaisesti ja voi pyytää myös vastausta palautteelleen. Asiakaspalautteen voi jättää myös anonyymisti.

Palautekanavan kautta palautteeseen ei tule kirjoittaa arkaluonteista tietoa, kuten henkilötunnuksia, pankkitilin numeroita tai tietoa terveydestä. Palautteita käsitellään palautteen sisällön perusteella siinä palvelussa, jota asia koskee ja siinä laajuudessa kuin se on tarpeellista. Palautteiden avulla pyrimme kehittämään toimintaamme ja asiakaspalvelua.

Kaupungin asukkaat voivat olla yhteydessä kaupunkiin digiasioinnin lisäksi myös puhelimitse, sähköpostilla tai kasvotusten Järvenpää-infon asiakaspalvelupisteessä.   

Järvenpään katuvaloista vastaa Eltel Networks Oy. Palamattomista katuvaloista voit ilmoittaa: katuvaloviat.jarvenpaa@eltelnetworks.com tai puh. 040 311 3838.

Palautteet sosiaali- ja terveyspalveluista

Sosiaali- ja terveyspalveluja koskevat palautteet tulee antaa Keski-Uudenmaan hyvinvointialueen oman palautekanavan kautta: Sosiaali- ja terveyspalveluihin liittyvät asiakaspalautteet.

Huomaathan, että sosiaali- ja terveyspalveluita koskevat kiireelliset tai yksittäiseen asiakkuuteen liittyvät kysymykset kannattaa aina hoitaa suoraan hoitavan yksikön kanssa.  

Tahdotko jakaa jutun? Se käy kätevästi tästä!